LT EN
VŠĮ "Actio Catholica Patria"
Daukšos 26-1
LT-44282 Kaunas
info@patria.lt
+370 37 204185

Pramogaujam, poilsiaujam ir gyvenam!

Atviras Jaunimo Centras (AJC) „Vartai“, kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiais, jaunimui turi daug ką pasiūlyti vasaros laikotarpiu. Birželio mėnesis buvo itin gausus veiklomis bei iniciatyvomis. Gausybės ragas pradėtas nuo „Vartų“ aplinkos gražinimo - „Talka – Vartų kiemo tvarka“, vykusio birželio 10 d. Jaunuoliai kartu su darbuotojomis bei savanoriais apsiginklavę įvairiais aplinkos tvarkymo įrankiais, drąsiai kibo tvarkyti bei naujinti „Vartų“ kiemo teritoriją. Tvarkymosi proceso metu buvo išmėginta daug jaunuolių talentų įvairiose srityse: tapyba akriliniais dažais ant sienų, vejos apželdinimas, gėlių sodinimas, suoliukų gamyba bei vizualinis pateikimas, apleistų patalpų valymas. Išmėginome ir komforto ribas – teko valyti apleistus bei prišnerkštus kampelius... Po tokio rimto darbavimosi vakarą jaukiai praleidome prie užkandžių bei pokalbių.

img_20170610_204049472.jpg (regular, 500x281)   dsc_0655.jpg (regular, 500x281)

Pasitreniravę bei įgiję ištvermės tvarkymosi metu nutarėme ir atsipūsti gan sportiškai – išbandyti plaukimą baidarėmis. Kauno miesto sporto centro ir Kauno miesto savivaldybės dėka gavome galimybę išmėginti savo jėgas irstantis Nemunu. Pasiekti baidarių nuleidimo į vandenį vietą teko nedidelio žygio pagalba, tad puiku, jog galėjome pasimėgauti gamta, pašnekesiais ir būsimos veiklos lūkesčiais. Plaukimas baidarėmis jaunuoliams buvo dar vienas iššūkis – kam pirmąjį kartą lipti į baidarę, kam susirasti irklavimo partnerį, kam susitarti dėl sėdėjimo pozicijos, kam įsidėmėti instruktorių pamokymus. Ir kiek ekstremaliai nuostabių įspūdžių patyrėme! Po pasiplaukiojimo, kiek peršlapę, tačiau puikiai nusiteikę, papiknikavome, pasidalinome įspūdžiais ir keliavome namolio.

19249949_1577467332286636_407909392_o1.jpg (regular, 500x281)

Kartais galime pasibūti ir kiek mažesnėse grupelėse, kaip pavyzdžiui, grožio valandėlė laipiojimo centre "Miegantys Drambliai", skirtoje vien tik merginoms. Užsiėmimo metu susipažinome su merginomis, kurios savanoriauja"Miegančiuose Drambliuose" ir studijuoja makiažo subtilybes. Buvo smagu sužinoti įvairių patarimų susijusių su natūraliu grožiu ir jo priežiūra, išsakyti savo nuomonę, padiskutuoti bei pasigaminti po natūralų kūno šveitiklį.

20170621_175636.jpg (regular, 500x281)

Vasara, „Vartai“ ir žygiai – tai lyg trys piramidės puselės, neatsiejamos viena nuo kitos. Nusprendėme, jog laikas atidaryti žygiavimo sezoną ir išbandyti savo jėgas vienos dienos žygyje Nemuno kilpomis. Mūsų kelionė prasidėjo diena anksčiau, t.y. žygio pasiruošimu, kurio tikslassupažindinti jaunuolius su žygiu, maršrutu, susidaryti bendrus sutarimus žygio metu, susipažinti, pasiskirstyti atsakomybėmis, padiskutuotiapie elgesį gamtoje. Žygio diena prasidėjo išvykimu iš Kauno autobusų stoties, kur autobusu pasiekėme Prienus. Išlipę iš autobuso, užsikėlę kelionės mantą ant pečių pradėjome apie 20 km. žygį. Žygiavome maršrutu Prienai – Birštonas – Prienai, pakeliui stabtelėdami pailsėti. Didesnės pertraukos buvo trys - Birštone (Druskupyje), prie Nemuno Birštone (pietūs), prie Nemuno Prienuose (grilis). Sustojimų metu atkreipėme dėmesį į gamtą aplinkui (pažiūrėti į upę, išgirsti garsus ir pan.), kas norėjo, dalinosi savo matytomis gražiomis/ įspūdingomis vietomis Lietuvoje. Eidami akcentavome svarbą „nepalikti pėdsakų“, progą pabūti gamtoje, vertinti vieni kitus grupėje. Žygio įsivertinimo metu jaunuoliai dalinosi, kad pavargo, tačiau pabūti gamtoje visai patiko, patirta nemažai asmeninių atradimų.

20170628_140258.jpg (regular, 500x281)  20170628_120957.jpg (regular, 500x281)

Tęsdami aktyvų laisvalaikio leidimą birželio mėnesį užbaigėme pasilaipiojimu dirbtiniais kalnais - sienele laipiojimo centre "Miegantys Drambliai". Jaunuoliai galėjo išsibandyti savo fizinę ištvermę bei kartu patirti naujų įspūdžių.

Po tokio aktyvaus birželio su nekantrumu laukiam, kas gi nutiks per likusius vasaros mėnesius ir kviečiam įsijungti į visus atriedančius smagumynus!